אא

כנפיים ממשיכה למכור מניות אל על

חברת האחזקות הישראלית מוכרת עוד מניות של חברת התעופה והפעם בסכום של כ-8.8 מיליון שקל. לאחר המכירה, מחזיקה בכ-6.97% ממניות אל על

צילום ShutterStock צילום ShutterStock
חברת כנפיים בעל השליטה לשעבר של חברת אל על, ממשיכה למכור מניות של חברת התעופה כפי שעשתה במהלך השנה שחלפה. כעת החברה עדכנה כי במרוצת החודשים דצמבר 2021 וינואר 2022, היא ביצעה  עסקאות נוספות בבורסת תל אביב עם מכירה של 3.224,048 מיליון מניות נוספות של אל על, בתמורה כוללת לפני ניכוי עמלה, של כ-8.8 מיליון שקל, כ-2.8 מיליון דולר. לאחר השלמת מהלך זה, כנפיים ירדה באחזקותיה באל על לסך של כ-6.7% ממניות חברת התעופה, עם כ-11.773,588 מיליון מניות. כזכור, חברת כנפיים נכנסה לא מכבר כשותפה של חברת TUS הקפריסאית ומחזיקה ב-49.9% ממניות החברה.

חברת התעופה TUS Airways המפעילה טיסות נוסעים סדירות מישראל, נכנסת לתחום המטענים האוויריים לנוכח המשך מגמת הביקושים המשמעותיים בעולם להובלת מטען אווירי.

הפעילות של החברה הקפריסאית, תושק תחת המותג "TUS AIR CARGO" וצפויה להתחיל לפעול כבר בתחילת השנה עם שני מטוסי רחבי גוף מסוג איירבוס A330-200, שיותאמו בתהליך הסבה מהירה למטוסי מטען והיכולים לשאת עד כ-55 טון בכל טיסה. החברה תפעיל פעילות קרגו גם מישראל לאירופה ואסיה.

כפי שפורסם בפספורטניוז, המטוס הראשון הוחכר מחברת גלובל כנפיים ליסינג מקבוצת כנפיים, ומטוס שני שיוחכר מצד שלישי צפוי להצטרף לפעילות החברה ברבעון הראשון של 2022.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלכנפייםגלובל כנפיים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: