אא

מדוע השקת הטיסות לטורקיה של חברות התעופה הישראליות מתעכבות?

עניינים טכניים מעכבים את השקת הטיסות לטורקיה של חברות התעופה הישראליות וביניהם הקמת חברה ישראלית בטורקיה שתתפעל את מערך האבטחה

איסטנבול, טורקיה. צילום: 123rf איסטנבול, טורקיה. צילום: 123rf

חברות התעופה הישראליות ממתינות לאור הירוק כדי להתחיל להפעיל את הטיסות הישירות לטורקיה, אך עניינים טכניים מונעים זאת. נראה כי יידרש  עוד זמן עד אשר יתקבל האישור המיוחל, לו מחכות אל על, ישראייר וארקיע. כעת הצד הישראלי והן הצד הטורקי נדרשים לפתור מספר עניינים טכניים על מנת שהטיסות יחלו לפעול אחת מהסוגיות הנדרשות לפתרון הוא הצורך מן הצד הישראלי לפתוח חברה בטורקיה כדי להעסיק דרכה את אנשי הביטחון, בדומה להשקת הטיסות באיחוד האמירויות: שם בתחילה נגרמו שיבושים משמעותיים בהפעלת הטיסות, גם בטורקיה תדרש הפעלת חברה מקומית שתפעיל את מערך האבטחה.

נתוני נתב"ג האחרונים ממחישים עד כמה טורקיה היא להיט מבחינת הציבור הישראלי, היעד מספר 1 בטיסות מנתב"ג. בחודש אוקטובר טסו על הקו 277,844 נוסעים שעברו בנתב"ג ומהווים 13.92% מכלל הנוסעים. מתחילת השנה טסו על הקו 2.116,320 נוסעים, 13.46% מכלל הנוסעים שעברו בנתב"ג. טורקיש הטיסה מתחילת השנה בקו מת"א לטורקיה וחזרה 1.068,591 מיליון נוסעים, 6.79% מכלל הטסים מנתב"ג, פגסוס הטיסה עוד 657,053 נוסעים שמהווים 4.17% מכלל הטסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלישראיירטורקיהארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: