אא

מחצות: אין צורך בבדיקת קורונה לישראלים לפני הטיסה חזרה לארץ

הקלות נוספות שאושרו היום מבטלות הוראות לצמצום כבודה וצמצום שירותי מזון בטיסה – זרים עדיין יחויבו בבדיקת PCR שלילית לפני עלייה לטיסה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

ועדת הכלכלה אישרה הקלות בתקנות הקורונה העוסקות בהפעלת שדות תעופה וטיסות: תבוטל החובה של ישראלים לבצע בדיקת קורונה לפני עלייה לטיסה לישראל.

הועדה בראשות ח"כ מיכאל ביטון, אישרה היום את בקשת הממשלה לתקן את תקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה, העוסקות בהגבלות על הפעלת שדות תעופה וטיסות. התיקונים נועדו להקל על הציבור ולהסיר מספר מגבלות, במסגרתן תבוטל החובה החלה על אזרח ישראל, תושב או בעל רישיון ארעי לכניסה לישראל, להציג תוצאה שלילית לפני עלייה לטיסה לישראל ממדינות שהיציאה אליהן לא הוגבלה (מדינה אדומה). נציגת משרד הבריאות, עו"ד טל פוקס, הציגה את התיקונים ואמרה כי התקנות מבטלות, כאמור, את החובה החלה על אזרח ישראלי, תושב קבע או תושב ארעי שלא חזר ממדינה אדומה להציג תוצאת בדיקה שלילית לפני העלייה לטיסה.

עו"ד פוקס ציינה כי נכון להיום אין מדינות המוגדרות אדומות. היא הוסיפה כי זרים עדיין ידרשו להציג בדיקת PCR שלילית לפני הכניסה. היא אף ציינה כי עוד מוצעות לבטל הוראות נוספות כמו ההוראה על צמצום כבודה וההוראה על צמצום שירותי המזון בטיסה וצמצום התקהלות על הטיסה.

כאמור, הוועדה אישרה את התקנות והן יכנסו לתוקף הלילה בחצות, החל מה-1 במרץ 2022, ועד 28 במרץ 2022.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: