אא

או מון דייה: לטוס לצרפת הנחשקת בפחות מ-150 דולר - בדקנו באילו חברות תעופה

בגטים, קרואסונים, מאקרונים, מגדל אייפל ותועפות של רומנטיקה. תיירים מכל העולם ומישראל, מתים על צרפת הנחשבת לאחת המדינות המתויירות ביותר בכדור הארץ. בדקנו - פספורטניוז וטיסות סודיות - עם מי לטוס לשם ולקבל עודף מ-150$

צרפת. צילום:shutterstock צרפת. צילום:shutterstock
צרפת מציעה הכל: חבלי ארץ יפיפיים עם נופים ירוקים, היסטוריה מפוארת, כפרים ציוריים, חופים וכמובן, מגדל אייפל, בגטים, קרואסונים, מאקרונים ותועפות של רומנטיקה. תיירים מכל העולם, כולל מישראל, מתים על צרפת הנחשבת לאחת המדינות המתויירות ביותר בכדור הארץ. רק בחודש יולי האחרון טסו לצרפת מנתב"ג (הלוך ושוב) 128,109 נוסעים ונוסעות מתוכם 82,134 טסו לעיר האורות פריז. למדינה היפה והמגוונת הזו, הגובלת בבלגיה, לוקסמבורג, גרמניה, שווייץ, איטליה, מונקו, אנדורה וספרד - טסות ישיר אל ומנמל התעופה בן גוריון לא פחות מ-7 חברות תעופה: אל על, ארקיע, אייר פראנס, טרנסאביה, איזי ג'ט, ריינאייר ואייר טוס. בדקנו – פספורטניוז בשיתוף עם טיסות סודיות – עם איזו מחברות התעופה הללו תוכלו לטוס לצרפת במהלך עונת החורף הממשמשת ובאה, בפחות מ-150 דולר לכרטיס טיסה הלוך ושוב. דגמנו את התאריכים בהם מחירי כרטיסי הטיסה הכי זולים ליעדים שונים בצרפת בטיסות ישירות. המחירים כוללים כבודה. להלן הממצאים:
לטוס לצרפת בפחות מ-150 דולר
יעד בצרפת מחיר (הלוך/חזור) בדולרים תאריכים חברת תעופה כבודה חברות תעופה נוספות שטסות בקו
ליון 108$ 24-31.1 טראנסביה טרולי + תיק קטן איזי ג'ט
מרסיי 78$ 23-26.1 ריינאייר תיק קטן אל על
פריז 132$ 4-9.2 איזי ג'ט תיק קטן אל על ארקיע (עד סוף אוקטובר) אייר פראנס טראנסביה
ניס 92$ 18-25.10 איזי ג'ט תיק קטן אל על
כצפוי, חברות החסך גונבות את הבכורה בכל מה שקשור למחירים נמוכים. כך למשל, עם איזי ג'ט תוכלו לטוס לפריז ב-132 דולר בלבד. זאת ועוד נציין כי ניתן לטוס לשדה התעופה בג'נבה שבשווייץ ומשם להמשיך הלאה לאלפים הצרפתים. כך למשל, עם איזי ג'ט תוכלו להגיע לשדה בג'נבה שהוא שדה עם הגירה לצרפת ולשווייץ תמורת 94 דולר בלבד בתאריכים 11-14 בנובמבר 2022.
פריזפריז
132 דולר ואתם באייפל. צילום: shutterstock הקליקו כאן למציאת טיסות לצרפת ב"טיסות סודיות".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםצרפתהדיל החםפריזטיסות סודיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: