אא

ממשיכה להתרחב: אמירייטס מודיעה על רכישת 5 מטוסי מטען נוספים

ענקית התעופה אמיריטייס ממשיכה להגדיל את זרוע הקארגו שלה, ומודיעה על רכישת 5 מטוסי מטען מסוג 777 נוספים

צילום: יח"צ Emirates צילום: יח"צ Emirates

חברת Emirates הודיעה על הזמנה ל-5 מטוסי מטען מדגם בואינג 777-200LR, כש-2 יחידות יסופקו כבר ב-2024, ו-3 היחידות הנותרות ב-2025. ההזמנה בשווי של למעלה מ-1.7 מיליארד דולר, והיא מביא את צבר ההזמנות של החברה האמירתית ל-200 מטוסים רחבי גוף.

שיח אחמד סעיד בן אל מכתום, יו״ר ומנכ״ל אמירייטס, אמר: ״אמירייטס משקיעה במטוסי מטען חדשים כדי שנוכל להמשיך לשרת את דרישת הלקוחות עם המטוס החסכוני ביותר בדלק. הזמנה זו משקפת את האמון של אמירייטס בביקוש הובלה אווירית ובצמיחה הכוללת של מגזר התעופה. זה מניח את הקרקע להמשך הצמיחה שלנו, המונעת על ידי טווח ההגעה של הרשת הגלובלית המגוונת, תשתית הטיפול המתקדמת במרכז בדובאי ופתרונות התחבורה המותאמים שפיתחנו כדי לשרת את צרכי הלקוחות המגוונים שלנו״. במהלך הסלון האווירי שהתקיים בדובאי בנובמבר אשתקד, אממרטס הכריזה על השקעה של מיליארד דולר כדי להגדיל את צי המטוסים, לרבות 2 מטוסי מטען 777, שכבר הצטרפו לצי במהלך 2022, והיא מתכננת לבצע הסבה ל-10 מטוסי 777-300ER למטוסי מטען.

תהליך הסבת המטוסים יתחיל במהלך 2023. מטוס המטען 777, המטוס הרב תכליתי, הפך לליבה של הפעילות של חברת התעופה, והוא טס על פני שש יבשות. הטווח ויכולות המטען מאפשרות לאמירייטס להעביר ביעילות משלוחים רגישים לזמן ולטמפרטורה מהמקור ועד ליעד. בין אם מדובר בסחורות קריטיות בזמן, מוצרים טריים, תרופות, חיות מחמד, מכוניות או סוסי מירוץ. כיום אמירייטס מפעילה צי של 11 מטוסי מטען מדגם בואינג 777, בנוסף לקיבולת מטען בצי מטוסי הנוסעים 777 ו-A380 רחבי הגוף. אמירייטס SkyCargo אחת מחברות המטען האוויריות הגדולות בעולם, המציעות מגוון פתרונות מותאמים לדרישות לקוחותיה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאמירייטסEmiratesמטעניםאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: