אא

נחתה בבורסת ת״א: הנהלת ישראייר פתחה הבוקר את המסחר בבורסה

לרגל הרישום וכניסת ישראייר גרופ לבורסה לניירות ערך בתל אביב, הנהלת החברה שציינה אתמול את הרבעון השני הטוב בתולדותיה, הוזמנה לפתוח את המסחר הבוקר בבורסה

צילום: קובי וולף צילום: קובי וולף
הנהלת הבורסה לניירות ערך הזמינה את הנהלת ״ישראייר גרופ״ לפתוח הבוקר (רביעי), את המסחר בבורסה לניירות ערך.
באירוע החגיגי נוטלים חלק בין היתר: הנהלת הבורסה, רמי לוי והמנכ״ל אורי סירקיס. כזכור, ישראייר החלה להיסחר בבורסת ת״א ב-23 ביוני, כאשר ביום המסחר הראשון של החברה בבורסה, המנייה סיימה בעלייה מרשימה של 16.22%. היום, כאמור חוגגת אירוע היסטורי וחגיגי במיוחד.
רמי לוי: ״שאמרתי שאני בא לרכוש את ישראייר אמרתי לאורי אני בא רק אם אתה הולך איתנו. זו לא חוכמה להביא הישגים. בזמן הקורונה הוכחת את היכולת שלך לטובת העם להביא אנשים חולים למרות שלא הרווחנו."
עוד אמר לוי: "אורי ניהל לתפארת בתקופה הכי קשה, תודה רבה לך. דווקא שיש לך יסודות מתקופות כאלה אתה יכול לבנות מגדלים. לפני כן ניהלתי בזמנו מו״מ לרכישת חברה אחרת (אל על, פספורט) פגשתי את הטייסים, ונתקלתי בד.נ.א. אחר״.
אורי סירקיס, מנכ״ל ישראייר אמר: "אתמול פירסמה ישראייר את התוצאות לרבעון ולחציון הראשון של 2022, הבטתי שנתיים לאחור בשיא הקורונה, אחת מנקודות השפל הכי גדולות שיכולות להיות. באותה עת שכל החברות כמעט שבתו אנחנו היינו באוויר וקצרנו את הפירות שרואים כעת. אם מישהו היה אומר ביוני 2020 שכעבור שנתיים נהיה עם רווח שיא ושיפור בכל הפרמטרים היינו אומרים שהוא סובל ממחלות רקע״.
  צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראיירישראייר גרופ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: