המהפכה של הנהלת אל על החדשה נמשכת: סמנכ"ל השירות והלקוחות מסיים את תפקידו בחברה
אמיר רוגובסקי, נפרד מן החברה ומי שיחליפו הוא אורן כהן בוטנסקי שהינו בעל ניסיון רב בעולם השרות ובמוקדים טלפונים. בתפקידו האחרון שימש כראש אגף חווית לקוח ובנקאות בבנה"פ
אביגל שורק, מנכ"ל אל על הנכנס. צילום: דוברות אל על
המהפכה באל על תחת ההנהלה והבעלים החדשים נמשכת. לגל העזיבות האחרון בחברה, גם מצטרף, אמיר רוגובסקי, סמנכ"ל לקוחות ושירות בחברה. רוגובסקי הגיע לאל על במרץ 2017 ולמעשה סוגר כמעט 4 שנים בחברה. מחליפו של רוגובסקי הוא אורן כהן בוטנסקי ששימש כראש אגף חוויית לקוחות ובנקאות בבנק הפועלים. לבוטנסקי ניסיון רב בעולם השרות ובמוקדים טלפונים, שירות ותמיכה עם מאות עובדים ומנהלים. בין השאר הוא שימש בעבר גם כסמנכ"ל שירות בישראכרט והינו בעל 3 תארים אקדמאיים: בכלכלה, מנהל עסקים ופסיכולוגיה. אביגל שורק, המנכ"ל החדש של אל על נכנס מחר (שישי), רשמית לתפקידו, אך כבר לפני כניסתו לתפקיד, החברה כבר עוברת מהפכה גדולה שהוא היה שותף לה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}