לפני ההנפקה: כל הדרך של ישראייר לנתח שוק של כ-4% בנתב"ג
חברת התעופה, העומדת לקראת הנפקה בבורסה לניירות ערך בת"א, סיימה את מאי עם נתח שוק של כ-4%. בחודש זה הטיסה 64,515 נוסעים ונוסעות. תמונת מצב נוסעים ונתח שוק מתחילת 2022
מטוס ישראייר. צילום: ספיר פרץ
חברת ישראייר, שהטיסה במהלך חודש מאי 64,515 נוסעים ונוסעות הלוך ושוב, סיימה את החודש עם נתח שוק של כ-3.94% בנתב"ג. ישראייר, העומדת בפני הנפקה בבורסה לניירות ערך בת"א, ככל הנראה ביום חמישי הבא, מציגה מתחילת השנה צמיחה בנתחי השוק שלה כדלקמן: בחודש ינואר סיימה עם 522 שעות טיסה במטוסי האיירבוס שלה, זאת לעומת 452 שעות בתקופה המקבילה ב-2019. בחודש זה הטיסה 17,246 נוסעים לעומת 20,937 נוסעים בינואר 2019 עם נתח שוק של 4.10% לעומת 1.45% ב-2019. בחודש פברואר המטוסים של ישראייר רשמו 618 שעות טיסה לעומת 457 שעות ב-2109. החברה הטיסה בחודש זה 26,747 נוסעים לעומת 24,766 נוסעים בתקופה המקבילה ב-2019. סיימה עם נתח שוק של 3.81% לעומת נתח שוק של 1.81% בתקופה המקבילה ב-2019. בחודש מארס ישראייר הייתה עם 963 שעות במטוסים לעומת 724 ב-2109 ועם 48,667 נוסעים לעומת 31,671 נוסעים בתקופה המקבילה ב-2019 . נתח שוק שלה עמד על 4% לעומת נתח שוק של 1.87% במארס 2019. את חודש אפריל האחרון, מטוסי החברה סיימו עם 1,018 שעות לעומת 716 שעות בתקופה המקבילה ב-2019. הטיסה 69,592 נוסעים לעומת 43,525 שעות באפריל 2109. נתח השוק עמד בחודש זה על 4.46% לעומת נתח שוק של 2.1% באפריל 2019. עד סוף חודש יוני, הצפי הוא לכ-1,284 שעות לעומת 1,014 שעות ביוני 2019 במהלכו הטיסה ישראייר 73,215 נוסעים. לסיכום הנתונים מעידים על ההתייצבות של ישראייר בחודשים האחרונים בכל הקשור למספרי הנוסעים, לצד עלייה מתמדת בתחרות ההולכת וגוברת על חברות הלואו קוסט וכניסת חברות תעופה זרות נוספות בנתב"ג.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}