אא

עובדי אל על יקבלו תמריץ של 1,000-3,000 שקל בחודשיים הקרובים

בשל המחסור בעובדים, ועד עובדי אל על גיבש יחד עם הנהלת חברת התעופה קריטריונים אישיים הכוללים בין היתר, 12 שעות עבודה במשמרת במקום 8 שעות במשמרת, עבודה ארוכה יותר בלילות ועוד

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז
עובדי אל על הגיעו לאחרונה להסכמה עם הנהלת החברה לפריצת ההסכם הקיבוצי ויצירת קריטריונים אישיים לעובדים. בשל המחסור החמור בכוח אדם בחברה, שרון בן יצחק, יו"ר ועד עובדי אל על, הגיע להסכמות עם ההנהלה ליצירת קריטריונים אישיים לחודשים מאי-יוני, בהם כל עובד יוכל להוסיף למשכורתו תוספת סכום של בין 1,000-3,000 שקל לחודש. התוספת תהיה תלויה בכך שהעובד/ת יעמדו במשימות, הכוללות בין היתר, עלייה מ-8 שעות ל-12 שעות במשמרת, התחלת משמרות בלילות בשעה 22:00 במקום בחצות ועבודה עד השעה 7:00 בבוקר, העברת עובדים מיחידה אחת לשנייה לפי צרכי החברה, ועוד שורת פעולות.
יו"ר ועד עובדי אל עליו"ר ועד עובדי אל על
יו"ר ועד עובדי אל על, שרון בן יצחק. צילום: יח"צ אחרי חודש יוני, הצדדים יבחנו האם העומס הרב בנתב״ג נמשך ואם נמשך המחסור החמור בעובדים, לפי המצב העובדים יגיעו להסכמות עם החברה. דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על הנכנסת כתבה באחרונה על כך לעובדים: "מתוך הוקרה והערכה רבה לאנשינו הניצבים בחזית התפעול של הטיסות, מבלי לגרוע בתרומה הממשית של כל אחד מאנשי אל על במטה וביחידות השונות, החלטנו בתיאום עם נציגות העובדים וההסתדרות להעניק תמריץ מיוחד לאנשים אלה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלועד עובדי אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: