את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק: עומסים גדולים בנתב"ג ובמעבר טאבה
גם אחרי פסח, תורי ענק בנתב"ג, החל מהתשאול הביטחוני והצ'ק אין לטיסה ועד השיקוף הביטחוני וביקורת הדרכונים. היום - יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל - צפויים לעבור בנמל 52,700 נוסעים. עומס גם במעבר טאבה דרכו עברו היום (ד') מעל 9,400 נוסעים
מי שחשב שאחרי חופשת פסח לא נחזה יותר בתורי ענק בטרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון, טעה ובגדול. תורי ענק של נוסעים שנאלצו להמתין זמן ממושך בדרכם לחו"ל נצפו אמש (ג') בבית הנתיבות לקראת חצות, החל מהתשאול הביטחוני והצ'ק אין לטיסה ועד השיקוף הביטחוני וביקורת הדרכונים.
על פי רשות שדות התעופה, היום (ד'), יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, צפויים לעבור בנמל 52,700 נוסעים ונוסעות. באחרונה עדכנה רשות שדות התעופה כי תנועת הנוסעים עומדת כיום על כ-90% מתנועת הנוסעים שהייתה בשנת השיא – 2019 והמזוודה עוד נטויה לקראת הקיץ.כל הגורמים הרלבנטיים: רשות שדות התעופה, חברות התעופה וחברות שירותי הקרקע – מפנים אצבע מאשימה, קודם כל, כלפי שוק התעסוקה הנוכחי בישראל. "הישראלים לא רוצים לבוא לעבוד", אמרו באחרונה לפספורטניוז בכירים ברשות שדות התעופה (רש"ת). "אין עובדים. אנשים לא רוצים לבוא לעבוד כאן, ולא בגלל השכר. אין כאן בעיית שכר. משלמים פה טוב. למשל, 120 שקל לשעה למלגזן וגם זה לא מספיק". עוד אמרו ברש"ת ש"אם בעבר על כל משרה פנויה ברש"ת התמודדו 8 עובדים, היום אפס. אנחנו מציעים מענק למי שיחזיק את כל העונה, וגם זה לא עוזר. הגענו למצב שמועמדים לעבודה מראיינים אותנו ולא אנחנו אותם. חל שינוי דרמטי בשוק העבודה בכלל וגם בעולם התעופה. יכול להיות שיש השפעה לרעה גם לאמירות החוזרות ונשנות של 'מחדל נתב"ג', 'מחדל נתב"ג'".