עליה של 11% בתנועת הנוסעים בקווים הטראנס אטלנטיים. אל על עלתה בכ-5%
זאת ברבעון השני של 2019 לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בקווים לאירופה אל על גדלה בכ-5% החברות הזרות והלואו קוסט גדלו בכ-9%, ומה קרה בקווים לאסיה ואפריקה?
אל על. צילום: shutterstock
התחרות הגוברת בנתב"ג הולכת ומחריפה, ואל על ככל שגדלה בפעילות שלה לא יכולה להדביק את קצב הגידול ללא הפסקה בבן גוריון. בקווים הטראנס אטלנטיים נרשמה ברבעון השני של 2019 עלייה של כ-11% בתנועת הנוסעים בנתב"ג לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ואל על רשמה עלייה של כ-5% בתנועת הנוסעים של החברה בטיסותיה הישירות. כזכור החל מחודש מאי אל על מפעילה 3 טיסות שבועיות לסאן פרנסיסקו, החל מחודש יוני החולף החלה להפעיל טיסה שבועית ללאס וגאס. אך מנגד מחודש מאי החלה יונייטד להפעיל 3 טיסות שבועיות מנתב"ג לוושינגטון, דלתא החלה ביוני להוסיף טיסה יומית מנתב"ג לניו יורק. בקווים לאירופה אל על רשמה גידול של כ-5% בתנועת הנוסעים שלה, כאשר החברות הזרות וכן חברות הלואו קוסט רשמו גידול של כ-9% בתנועת הנוסעים שלהן. בקווים למדינות מרכז ומזרח אירופה נרשמה עלייה של כ-7% בתנועת חברות התעופה הסדירות הזרות בנתב"ג. העליות הבולטות בקווים לאוסטריה-48%, קפריסין 29%, הונגריה 26%, צרפת ויוון 10%, רוסיה וספרד 8% וטורקיה 7%. בקווים לאסיה ואפריקה נרשמה עלייה של כ-24% בתנועת הנוסעים בנתב"ג ליעדים אלה לעומת הרבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול נרשם בקווים לסין- 40%, על רקע גידול בפעילות חברת היינאן ובפעילות סצ'ואן איירליינס אשר החלה להפעיל טיסות בקו ת"א-צ'נגדו בחודש ספטמבר 2018. בקו לבנגקוק נרשמה עלייה של 37% על רקע פעילות חברת ארקיע בקו זה באותו זמן. בקו ת"א- הונג קונג נרשם גידול של 13% על רקע גידול בפעילות קתאי פסיפיק ובקווים להודו נרשם גידול של 43% על רקע פעילותה של אייר אינדיה. ואילו אל על רשמה עלייה של כ-8% בתנועת הנוסעים בטיסותיה הישירות לאזור זה לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}