אא

קבוצת התעופה הבינלאומית APG תקיים את הכנס השנתי שלה בישראל

הכנס השנתי של קבוצת התעופה הבינלאומית APG יתקיים השבוע לראשונה בישראל במטרה לפתוח יעדים חדשים לטיסות סדירות מת"א. מנכ"ל ממן תעופה, נציגת APG בישראל: "הכנס צפוי לתת זריקת עידוד משמעותית לשוק התיירות בישראל"

כנס. צילום: shutterstock כנס. צילום: shutterstock

קבוצת התעופה הבינלאומית APG תקיים את הכנס השנתי שלה, לראשונה, בישראל. מטרת הכנס, שיתקיים במלון הרודס בת"א בין התאריכים 23-27 ביוני, לפתוח יעדים חדשים לטיסות סדירות מתל אביב ולייצר שיתופי פעולה בתחום התיירות.

ממן אוויאישן מקבוצת ממן, המתמחה בייצוג ושיווק של חברות תעופה בארץ ומשמשת כנציגתה בישראל של קבוצת התעופה APG, תארח בכנס עשרות נציגים של חברות תעופה בינלאומיות, שחלקן לא מפעילות קו טיסות סדיר לישראל. קבוצת APG, שנוסדה לפני 25 שנה, מתפעלת רשת שיווק ומכירה לעולם התעופה המאגדת כיום למעלה מ-100 חברות תעופה ב- 110 מדינות, לרבות ישראל. הקבוצה מציעה לחברות התעופה גישה לייצוג הגלובלי שלהן ברמה המקוונת והלא מקוונת ומעניקה פתרונות כרטוס אלקטרוני בין קווים, שירותי שיווק ומכירה (GSA), פתרונות הפצה (NDC) ושירותי תמיכה (ARC, BSP ו-TCH).

עופר ריינהרדט, מנכ"ל ממן אויואישן: "לאחר מסע שכנועים שארך מספר שנים, הצלחנו להניע את בכירי קבוצת APG לקבל את ההחלטה לקיים את הכנס השנתי שלהם בישראל. האירוע הזה צפוי לתת זריקת עידוד משמעותית לשוק התיירות בישראל ולו רק בשל העובדה שיגיעו אליו נציגים מעשרות מדינות חלקם בפעם הראשונה. אנחנו נעשה כל שיידרש על מנת להמחיש לבאי הכנס את הפוטנציאל הרב שטמון בישראל לא רק כיעד לתיירות נכנסת אלא גם כשוק שנמצא בצמיחה מטאורית בכל הקשור להיקפי היציאות לחו"ל, שוק שמשוועה לגלות יעדים חדשים".

סנדרין דה סייט, נשיאת ומנכ"לית קבוצת APG: "אני שמח על ההחלטה לקיים את הכנס השנתי שלנו בישראל. זאת תהיה הפעם הראשונה אחרי למעלה משנתיים, שאנו מצליחים לכנס במקום אחד את כל הנציגים שלנו מרחבי העולם. המטרה הראשית שלנו, מעבר למפגשים ולהכשרות המקצועיות, היא לחשוף את ישראל בפני בכירי ענף התעופה שעד כה נמנעו מלטוס לישראל מסיבות אלו ואחרות ולנסות לייצר שיתופי פעולה מסחריים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםממן אוויאישןעופר ריינהרדט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: