אא

רשות התעופה האזרחית עדיין לא אישרה לאל על לטוס לאילת

כפי שפורסם לראשונה בפספורטניוז, רשות התעופה האזרחית לא ששה לאשר לאל על להפעיל קו טיסות לעיר הדרומית מחשש לפגיעה בתחרות ולשימוש בקו גם לצורך הכשרת טייסים מקורקעים. משרד התחבורה בתגובה: "הנושא נמצא בימים אלה בבדיקה"

מטוס אל על בשדה התעופה רמון. צילום: באדיבות רש"ת|מטוס אל על בשדה התעופה רמון. צילום: באדיבות רש"ת מטוס אל על בשדה התעופה רמון. צילום: באדיבות רש"ת|מטוס אל על בשדה התעופה רמון. צילום: באדיבות רש"ת

חברת אל על מעוניינת להתחיל להפעיל קו טיסות לאילת החל מ-11 במארס, אך עד כה רת”א - רשות התעופה האזרחית לא נתנה את אישורה לכך.

בחברת אל על תכננו להתחיל כבר בהפעלת קו טיסות לאילת, אך רת"א שבדרך כלל לא מתערבת בצורה כזו, בלמה עד כה את החברה מהפעלת הטיסות לשדה התעופה ע"ש רמון. כפי שפורסם בפספורטניוז, ברשות התעופה האזרחית חוששים שכניסה של אל על עם מטוסים גדולים יותר וללא הגבלת מספר נוסעים בקו, תפגע בחברות ארקיע וישראייר הפעילות בקו לאילת.  זאת ועוד, גורמי תעופה טוענים כי ברת”א ערים לעובדה שאל על עלולה להשתמש בקו לאילת גם לצורך הכשרת טייסים מקורקעים וכבית ספר לטיסה, זאת מאחר ומאות טייסי אל על חייבים לעבור הכשרה מחדש בגלל התקופה הממושכת, כשנה, בה הם מקורקעים. בין השאר, הטייסים חייבים לעבור שבוע הכשרה על הקרקע, שבוע סימולטור באנגליה ובהולנד – דבר שאינו אפשרי כרגע בגלל השמיים הסגורים וכן, מספר טיסות הכשרה בליווי מדריך. לפי שעה, רת"א עדיין לא השיבה בעניין זה לאל על וספק רב אם אל על תצליח להתחיל להפעיל את הקו כפי שתכננה כבר השבוע. ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בימים אלה בבדיקה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלרת"א

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: