אא

ויזה, שופינג איכותי ומדור חדש: הסיכום השבועי של פספורטניוז

אז מה הכי עניין אתכם השבוע? הפרידה מהוויזה לארצות הברית כמובן ואיך זה יעבוד מעכשיו. וגם: הקנסות של יום הכיפורים, שופינג איכותי והמדור החדש של פספורטניוז. כל מה שקרה השבוע בתעופה ובתיירות

מדור ספא חדש (צילום: Shutterstock) מדור ספא חדש (צילום: Shutterstock)

שבוע קצר עבר עלינו והכתבות הנקראות ביותר בפספורטניוז בשבוע החולף עסקו כמובן באישור הכניסה החדש לארצות הברית, ה-ESTA שיגיח בקרוב לחיינו ויחליף את הליך הוצאת הוויזה המיושן בקונסוליה או בשגרירות.

ניו יורק. בלי ויזה, עם ESTA (צילום: Shutterstock)ניו יורק. בלי ויזה, עם ESTA (צילום: Shutterstock)

בנוסף התעניינם בקנסות שאיימו בעיריית תל אביב-יפו להטיל על הרוכבים ביום הכיפורים, שהגיעו עד 1,500 שקלים. הכתבה היתה גם רענון לחוקי התעבורה הדו-גלגלית בכלל בישראל, ואם לא יצא לכם להציץ בה – מומלץ.

המטוס נחת, הנוסעת מתה (צילום: Shutterstock)המטוס נחת, הנוסעת מתה (צילום: Shutterstock)

אחד הסיפורים שהסעירו את העולם השבוע, עניין גם אתכם במיוחד: הנוסעים וצוות הטיסה שגילו רק לאחר הנחיתה שהנוסעת במטוס – כבר לא בין החיים. איך גילו? אם עוד לא קראתם, עשו זאת כאן.

אוהבי השופינג התעניינו באאוטלטים שבמרחק 3 שעות טיסה מישראל. קבוצת McArthurGlen נחשבת למובילה בשוק האופנה הבינלאומי עם 25 אאוטלטים של מעצבים מהודרים שפזורים בכל רחבי אירופה, ומהווים מוקד עליה לרגל לכלל חובבי וחובבות השופינג ונחשו מה? קוראי פספורט זכאים להנחה מיוחדת עם הצגת השובר בעמדת שירות הלקוחות.

גם "מתקן החומוס של ריינאייר", תמונה ששיגעה את הרשת של מוצר שלא היה ולא נברא כבר שבועיים מסעירה אתכם, ובצדק.

התחדשנו!

זה הזמן לומר מזל טוב ולהכיר לכם את המדור החדש של פספורטניוז Spa & Wellbeing - כל מה שצריך לדעת, לקרוא, לראות ובעיקר לנשום בעולמות הספא, החיים הטובים ותיירות המרפא.

ספא פיישטני (צילום: ESPA)ספא פיישטני (צילום: ESPA)

במדור החדש תמצאו בין היתר כבר השבוע כתבות על הספא המפנק בישראל וגם על איגוד הספא האירופי ועל היבשת שבה יותר מ-1,200 יעדי ספא מפנקים.

המספר הנוסף

ענף הקרוזים לא מפסיק להסעיר אתכם, והשבוע היתה זו "Utopia of the Seas", הספינה החדשה של רויאל קריביאן שהוצגה במים ויוצאת לדרך. האם נראה אותה גם אצלנו בקרוב?

אוטופיה על המים (צילום: רויאל קריביאן)אוטופיה על המים (צילום: רויאל קריביאן)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רויאל קריביאןיום כיפור

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: