אא

21 מיליון כוסות שמפניה, 7,000 צוותי קבינה ו-5 עיצובי מדים שונים: וירג'ין אטלנטיק חוגגת יום הולדת 40

הטיסה הראשונה של חברת התעופה הבריטית המריאה לראשונה מלונדון גטוויק לניוארק, ניו ג'רזי ב-22 ביוני 1984. ריצ'רד ברנסון, המייסד: "כשייסדתי את החברה, הבנתי שיש אפשרות לתת לנוסעים חוויה נהדרת - ואני אוהב אתגר. התוצאה הייתה חברת התעופה האדומה שלנו, שזעזעה את התעופה"

וירג׳ין אטלנטיק: צילום: Shutterstock וירג׳ין אטלנטיק: צילום: Shutterstock

היום, ה-22 ביוני, לפני 4 עשורים חנכה וירג'ין אטלנטיק את טיסתה הראשונה אי פעם עם הפעלת הטיסה מלונדון לניוארק.

עם 21 מיליון כוסות שמפניה, 7,000 צוותי קבינה וחמישה עיצובי מדים שונים, וירג'ין אטלנטיק חוגגת את יום השנה שלה.

ריצ'רד ברנסון הקים את וירג'ין אטלנטיק מתוך חזון לזעזע את תעשיית התעופה על ידי הצעת "משהו ייחודי ומרגש" ולאתגר את הסטטוס קוו שהיה.

אנחנו לא וירג'ין ללא האטלנטיק

מהטיסה הראשונה שלה מגטוויק לניוארק, מקורותיה של וירג'ין אטלנטיק נטועים בצפון אמריקה. החברה אף חוגגת את השקת השירות ה-15 שלה לארה"ב, עם הטיסות בין מנצ'סטר ללאס וגאס. השירות החדש משלים את הטיסה היומית הקיימת של חברת התעופה ללאס וגאס מלונדון הית'רו, שכן חברת התעופה מרחיבה את הרשת שלה ותומכת בדרישת הלקוחות לנסיעות פנאי מובחרות ממנצ'סטר ומצפון מערב.

וירג'ין אטלנטיק גם הכריזה על חזרתה לקנדה. הקו הראשון של חברת התעופה לארץ מזה יותר מעשור יתחיל בקיץ הבא, כאשר היא תשיק טיסות ישירות בין לונדון הית'רו לנמל התעופה הבינלאומי טורונטו פירסון, המסמנות את התרחבותה של חברת התעופה בצפון אמריקה ואל המרכז הפיננסי של קנדה. השירות היומי יושק ב-30 במרץ 2025.

הטיסות יופעלו על ידי שילוב של מטוסים בקו הכולל את ה-A330-900neo, התוספת האחרונה לצי הצעיר שלה. כמו גם את סוויטת Retreat של חברת התעופה, טעינה אלחוטית ונגיעות עיצוב מסוגננות. השירות החדש אמור לחבר שני מוקדים פיננסיים גלובליים ולספק קישוריות אופטימלית ללקוחות ההודיים של וירג'ין אטלנטיק דרך לונדון, מיעד שהושק לאחרונה בנגלור, לצד מומבאי ודלהי, ששתיהן פועלות פעמיים ביום.

בנוסף, וירג'ין אטלנטיק מכריזה על שיתוף הפעולה המורחב שלה עם חברת התעופה הקנדית WestJet, שמתוכנן לאוקטובר השנה. השותפות תאפשר ללקוחות קנדיים לטוס בצורה נוחה. ההטבות עבור הנוסעים המתמידים של שתי חברות התעופה צפויות להגיע ב-2025.

האדום המייחד אותנו

במשך 40 שנה, חברת וירג'ין אטלנטיק מחדשת עבור הלקוחות, ומציעה חוויה אחרת המועברת על ידי האנשים שלה. החל מהכנסת ברים על הסיפון, יצירת הקונספט של תא הפרימיום, מושבי הטיסה והקמת תרומות לצדקה - תוכנית שאומצה מאז ברחבי העולם.

לאחרונה, וירג'ין אטלנטיק ביססה את אמונתה ש'כולם יכולים להתמודד עם העולם' עם שינויים מובילים בתעשייה עבור אנשיה, אשר יחד עם לקוחותיה, מעודדים לחיות לפי המנטרה 'היה עצמך'. זו הייתה חברת התעופה הראשונה שביטלה את דרישות האיפור לצוות תא הנוסעים, אפשרה קעקועים גלויים ואפשרה לאנשיה להחליט איזו גרסת מדים מייצגת אותם בצורה הטובה ביותר.

חברת התעופה אף תפסה עמדה מובילה בתחום שחרור פחמן בתעופה כבר יותר מ-15 שנים, נקטה בפעולה מוקדמת למיטוב יעילות הצי שלה והיא מחויבת לזאת עד 2050. היא הפעילה את הטיסה הטרנס-אטלנטית ההיסטורית הראשונה ב-100% דלק תעופה בר קיימא בנובמבר האחרון.

הארבעים הבאים

ארה"ב והאיים הקריביים נותרו הלב של וירג'ין אטלנטיק, והיא מתרחבת גם לטריטוריות חדשות. משנת 2025, היא תציע למעלה ממיליון מושבים להודו בפעם הראשונה, גידול של 350% בקיבולת מאז 2019.

וירג'ין אטלנטיק הולידייס קבעה יעדים שאפתניים כדי להשיג את החזון שלה להפוך לחברת הנסיעות האהובה ביותר עם הצעת חופשת הפרימיום שלה. היא שואפת להחזיר את המקום הראשון שלה בפלורידה, תוך התמקדות באורלנדו, טמפה ומיאמי על ידי שיתוף פעולה עם דיסני ויוניברסל. לדברי החברה, הכוונה היא להפוך לבחירה המועדפת על לקוחות הטסים ליעדי שמש מובחרים המתמקדים באיים הקריביים, המלדיביים ודובאי.

השנה, וירג'ין אטלנטיק קיבלה שלושה מטוסים חדשים ומתקדמים, שני מטוסי איירבוס A350, מתוך סך של 13 ואיירבוס 330neo אחד, מהזמנה של עד 16, עם האחרון, Ruby Rebel (G-VSRB), שנקרא במחווה לסר ריצ'רד ברנסון. עוד שלושה מטוסי איירבוס A330neo יצטרפו בהמשך השנה.

ריצ'רד ברנסון, מייסד, וירג'ין אטלנטיק, ציין; "כשייסדתי את Virgin Atlantic לפני 40 שנה, הלכתי נגד העצות של כולם. חברים, מומחים, העיתונות, המומחים - ועל הנייר, הם צדקו. אז, טיסה במטוס לא הייתה חוויה מהנה. הבנתי שיש אפשרות לתת לנוסעים חוויה נהדרת - ואני אוהב אתגר. התוצאה הייתה חברת התעופה האדומה שלנו, שזעזעה את התעופה.

"מאז, היו הרבה מקרים שבהם אנשים אמרו לי שניכשל. אבל שמרנו על אותה אמונה שהייתה לי ב-1984 - אם אתה יכול ליצור משהו שהוא הרבה יותר טוב ממה שכולם מציעים, אז יש לך לפחות סיכוי להצליח.

"מ-1984 עד 2024, האנשים שלנו הם שגורמים לי להיות הכי גאה. הם הרבה יותר מסתם כוח עבודה; הם מה שמייחד את וירג'ין אטלנטיק. הם החוט האדום שמחזיק את כולנו ביחד ואני יודע שהם ימשיכו לשמור על הלקוחות שלנו במשך 40 השנים הבאות ואילך".

שי וייס, מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק, ציין; "ריצ'רד הוא היזם המקורי, שהביא גישה חדשה וחלוצית לנסיעות אוויריות ב-1984, והביא תחרות נחוצה לשמיים. 40 שנה מאוחר יותר אותם דברים מייחדים אותנו. היום אנחנו מסתכלים קדימה אל העתיד. האנשים שלנו הם כוח העל שלנו, והרוח האדומה שלהם חזקה מאי פעם. הלקוחות שלנו מראים לנו את העולם ואנחנו קיימים כדי לגרום להם לחייך, זה כל כך פשוט. נמשיך להפוך את התעופה למקום טוב יותר עבור כולם".

כזכור, וירג'ין אטלנטיק עצרה את הפעילות לתל אביב עם תחילת המלחמה אך היא צפויה לחזור ולהפעיל את הקו בספטמבר.

עוד נזכיר כי החברה חתמה לא מזמן על הסכם קוד שייר עם אל על. במסגרת ההסכם, יוכלו לקוחות שתי החברות לטוס ללונדון בטיסות אל על ושל וירג'ין בקוד משותף: קוד אל על (LY) יתווסף לטיסות של וירג'ין בקו, והקוד של וירג'ין אטלנטיק (VS) יתווסף לטיסות שמופעלות על ידי אל על. גם חברי המועדונים של החברות ייהנו מהטבות הדדיות.

Virgin Atlantic. צילום: ShutterstockVirgin Atlantic. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וירג'ין אטלנטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: