אא

רשמית: לאחר הפסקה של כשנה - Virgin Atlantic חוזרת לישראל

חברת הדגל הבריטית, שלא הפעילה טיסות לישראל מאז תחילת חודש אוקטובר, מאשרת את חזרתה לארץ ב-25 בספטמבר ותבצע בטיסותיה עצירה בלרנקה בדרך לתל אביב. הטיסה הראשונה תמריא מישראל ב-26 בספטמבר

Virgin Atlantic. צילום: Shutterstock Virgin Atlantic. צילום: Shutterstock

וירג'ין אטלנטיק (Virgin atlantic) חוזרת לישראל.

חברת התעופה הבריטית הנוצצת, אשר הייתה אמורה לחדש את טיסותיה מתל אביב כבר ב-6 בספטמבר אך לבסוף השהתה שוב את טיסותיה לישראל, מעדכנת היום (חמישי) באופן רשמי - חוזרים לתל אביב ב-25 בספטמבר.

הטיסה הראשונה מת"א ב-26 בספטמבר, תמריא משדה התעופה של לונדון הית'רו ב- 25 בספטמבר בשעה 20:55 ותנחת בישראל ב- 26 בספטמבר בשעה 6:00 בבוקר.

מתל אביב הטיסות תמראנה בשעה 07:35 ותגענה ללונדון בשעה 11:25 לפני הצהריים. תפעיל טיסה יומית לישראל, 7 ימים בשבוע, במטוסים רחבי גוף עם 3 מחלקות שירות, תיירים, פרימיום ואפר-קלאס (מחלקת עסקים עם מושבי מיטה).

יש לציין כי הטיסות של וירג'ין אטלנטיק מלונדון לת"א יבצעו עצירה של כ 90 דקות בלרנקה לשם החלפת הצוותים. הטיסות מתל אביב ללונדון יופעלו כטיסות ישירות.

בשלב זה, יעודכנו הטיסות הכוללות עצירה עד סוף חודש בנובמבר ובכפוף להערכות מצב שוטפות יוחלט על ביטול או הארכת השימוש בעצירה בהתאם.

וירג'ין אטלנטיק מציעה טיסות המשך לארה"ב וליעדים נוספים של החברה ברחבי העולם. הנוסעים בכל המחלקות יכולים ליהנות ממושבים מרווחים ונוחים, מערכת בידור בטיסה עם הסרטים ותוכניות הטלוויזיה העדכניים ביותר ומגוון רחב של ארוחות בטיסה, בכללן ארוחות כשרות בהזמנה מראש.

Virgin Atlantic. צילום: ShutterstockVirgin Atlantic. צילום: Shutterstock

וירג'ין אטלנטיק הודיעה לאחרונה על השקת קו יומי שני למומבאי מה שיאפשר לחברה להציע מיליון מושבים בשנה בין בריטניה להודו.

החברה הודיעה לאחרונה על לוח טיסותיה לקיץ 2025 הכוללים קו היסטורי חדש לריאד בערב הסעודית וחידוש הקווים לאקרה בירת גאנה ולטורונטו בקנדה שלא פעלו בשנים האחרונות.

עוד נזכיר כי לפני כ-3 חודשים, וירג'ין אטלנטיק חתמה על הסכם קוד שייר עם אל על, ויחדיו היו החברות אמורות להפעיל 4 טיסות יומיות ללונדון. ההסכם כולל טיסות בקוד משותף והטבות הדדיות לחברי מועדוני הנאמנות של שתי החברות.

הסכם שיתוף הפעולה בין חברת התעופה הבריטית, החברה בברית התעופה העולמית "Sky Team", ובין אל על נחתם במסגרת כנס IATA AGM.

לפני כחודש, במהלך ביקורו בישראל אמר ווייס על התרחבות החברה ועל חגיגות ה-40 שנה של וירג'ין השנה: ״יש לנו את המטוסים הכי טובים, אבל הכי חשוב זה האנשים שלנו, והם מאוד נרגשים מהחזרה לישראל״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Virgin Atlanticוירג'ין אטלנטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: