בריטיש איירוויס: "הפריצה האחרונה למאגר המידע גדולה ממה שצפינו"
מתקפת סייבר על חברות התעופה: בריטיש איירווייס מעדכנת בדיקה עם מומחי סייבר והרשות הלאומית לפשיעה, העלתה כי בפריצה האחרונה למאגר המידע של החברה נאסף מידע נוסף על זה שפורסם, וכי פרטיהם של 185 אלף לקוחות נוספים נחשפו
בריטיש איירווייס. צילום: Shutterstock
פחות מיממה לאחר ההודעה הדרמטית של חברת קתאי פסיפיק כי נחשפו פרטיהם האישיים של מיליוני לקוחות החברה, מעדכנת היום, חברת בריטיש איירווייס כי מתקפת הסייבר האחרונה על מערכות החברה עליה דיווחה בחודש ספטמבר האחרון, גדולה יותר ממה שצפתה בתחילה. בהודעת ההמשך של חברת התעופה הבריטית, לפריצה שהיתה למאגר המידע שלה עליה דיווחה כאמור ב-6 בספטמבר השנה, נאמר כי לאחר בדיקה עם מומחי סייבר והרשות הלאומית לפשיעה התברר כי ההאקרים הצליחו לאסוף מידע נוסף על זה שפורסם אז והודע ללקוחות. מדובר במפרטי מידע על 185,000 לקוחות נוספים. עתה החברה מעדכנת כי ההאקרים הצליחו לגנוב 77,000 מספרים של כרטיסי אשראי כולל שלוש הספרות הסודיות המופיעות בגב הכרטיס וכן את מועד פקיעת הכרטיס. המידע שנגנב כלל גם את כתובותיהם של בעלי הכרטיסים וכתובת המייל שלהם. מספרי אשראי של 108,000 לקוחות נוספים נגנבו ללא המספר הסודי. הלקוחות שנפגעו היו אלה שהזמנותיהם נעשו בין 21 באפריל ל-28 ביולי ואשר ניצלו נקודות או אפשרויות גמול אחרות. למרות שהחברה אינה מודה שהמידע נלקח ממאגריה היא פועלת ליידע את כל לקוחותיה כדי שיפעלו בהתאם. התקפת הסייבר האחרונה על בריטיש היתה במשך שבועיים בין התאריכים 21 באוגוסט בשעה 22:58, ועד ה-5 בספטמבר 2018 בשעה 21:45. על פי הדיווח הראשון של חברת התעופה הבריטית הנתונים שנגנבו מאתר החברה כללו פרטים של כרטיסי אשראי ומידע על כ-380 אלף מלקוחות החברה שרכשו כרטיסים מהאתר. החברה פרסמה מודעות התנצלות בעיתונים הבריטים ללקוחותיה וצפויה להיקנס בשל הפריצה. תגיות: בריטיש איירווייס צילום: Shutterstock
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}