פתאל: "הניסיון ליחס לדברי פגיעה במשרד התיירות נטוע עמוק באינטרסים"
לאחר שדבריו חוללו סערה ותגובה של התאחדות המלונות והתאחדות סוכני הנסיעות מנכ"ל לשכת מארגני תיירות משיב: "הטענה הנאיבית כאילו תנועת התיירות לישראל מושפעת מפירסומים בעברית באתרי החדשות בארץ אינה קשורה להיגיון הישר ולמציאות"
יוסי פתאל ואמיר חייק
יוסי פתאל חולל אתמול סערה גדולה. דבריו של מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת במסגרת יריד התיירות בלונדון WTM על הביקורת של התיירים המגיעים לישראל גרמו לביקורות קשות כלפיו. כזכור פתאל אמר בין השאר כי: "ככל שכמות התיירים לישראל עולה, כך שביעות הרצון שלהם מחוויית הביקור בארץ יורדת". אמיר חייק נשיא התאחדות המלונות כזכור ביקר את פתאל ואמר: "אני הייתי מציע להעניק לו את התואר, איש האנטי שיווק של השנה", וגם התאחדות סוכני הנסיעות "עלתה להתקפה" נגד דברי פתאל ואמרה: "חבל שמי שאמון על עידוד וקידום התיירות הנכנסת לישראל שובר את מטה לחמם של אלפני תיירנים וסוכני נסיעות המשלמים את מיטב כספם ללשכת מארגני תיירות על מנת שזו תקדם ותסייע להרחבת פעילותם". כעת פתאל משיב לביקורת נגדו ואומר : "דברי הביקורת שהשמעתי אתמול בעניין רמת החוויה התיירותית עשו גלים ודברי ביקורת על הביקורתלא אחרו לבוא גם בסגנון המקובל במחוזותנו כאילו היו שריקה שנויה במחלוקת של שופט במשחק כדורגל". עוד אומר פתאל כי: "מרבית מוחלטת של הביקורת לא התייחסה לעצם הטענות, אלא ניסו להסיט את הדיון לרמה האישיתכולל התייחסות לסוג הטלפון של מארגן תיירות או ניסיון לקשור בין גודל הארנק שלו לבין הזכות להשמיע דברי ביקורת. למרבה הצער דיון המנסה לסמן אשמים בלבד כאילו בכך ימצא הפתרון הינו חלק מהבעיה. הטענה הנאיבית כאילו תנועת התיירות לישראל מושפעת מפירסומים בעברית באתרי החדשות בארץ אינה קשורה להיגיון הישר ולמציאות". עוד ממשיך ומציין מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת כי: "עמיתנו מחו"ל אומרים לנו את מה שהטוענים אומרים בקול רם. בראיונות לעיתונאים שפנו אלי עניתי שאין אשמים. דרושה הערכות מיוחדת ויוצאת דופן להקל ולשמור על תנועת התיירים בארץ או שנצטער על כך. תנועת התיירות לישראל לא התאוששה, , היא עלתה כיתה ולא תשוב יותר לתהומות שהכרנו. בתערוכה קיבלו חברי הלשכה הזמנות ל-2020, לא ניתן להשלים את הפערים בתשתיות באותו הקצב שמארגני התיירות מביאים תיירים לארץ בסיוע גיבוי ושיתוף משרד התיירות. לדוגמא: ניתן וצריך ליצור מדדי איכות ושביעות רצון בזמן אמת של התיירים. מערכת משובים בזמן אמת של התיירים מהשירות והתמורה שהם מקבלים לאורך ביקורם בארץ תיצור סטנדרטים שישפרו את החוויה ומחוייבות כל העוסקים בתחום". על הביקורת נגדו עוד אומר פתאל כי: "הניסיון ליחס לדברים פגיעה במשרד התיירות נטוע עמוק באינטרסים שאין להם ולעניין שום קשר. משרד התיירות עם השר והמנכ"ל הנוכחיים הם מחולל מהפכה שעדיין לא התחלנו להתארגן אליה וכדאי להכיר בכך לאלתר. גם הצלחה צריך לדעת לנהל אחרת היא תהפוך למשבר ואנחנו מורגלים וטובים יותר בניהול משברים או יצירתם באמצעות השתלחויות מילוליות", סיכם פתאל את תגובתו.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}