אא

שיאי רווחים ושיאי מבוכה תיירותית: הסיכום השבועי של פספורטניוז

חברת התעופה שמזנקת, הכבוד לטרמינל הישראלי והתיירת ששברה שיאי מבוכה באיטליה: כל מה שקרה השבוע בתיירות ובתעופה בסיכום השבועי של פספורטניוז

הממלאת ברינה (שימוש לפי סעיף 27א' לחוק הרשתות החברתיות) הממלאת ברינה (שימוש לפי סעיף 27א' לחוק הרשתות החברתיות)

צפו בסיכום השבועי של פספורטניוז:

האם חברת הלואוקוסט מונארך בדרך חזרה לאוויר? ללא הודעות רשמיות מפוצצות, החברה שבעבר טסה גם לישראל ופשטה רגל לפני שש שנים הודיעה שהיא תחזור לפעילות כבר בשנה הקרובה. האם נראה אותם טסים ממנצ'סטר לאילת או לנתבג? נחכה ונראה. עוד לא בטוח.

צילום ארכיון: אתר החברהצילום ארכיון: אתר החברה

ברכות לטרמינל פתאל, הטרמינל הפרטי בנתבג שנבחר השבוע לאחד משבעת המובילים בעולם על ידי "רוב ריפורט", מהמגזינים החשובים והוותיקים בתחום. לצד פתאל נבחרו הטרמינלים היוקרתיים של לונדון, דובאי והחדש באטלנטה.

טרמינל פתאל (צילוםף אסף פינצ'וק)טרמינל פתאל (צילוםף אסף פינצ'וק)

האם תיאסר כניסת ישראלים לאומן בחגים? כך מאיים נשיא אוקראינה ולודימיר זלנסקי בשל מה שהוא מכנה היחס המחפיר לו זוכים פליטי המלחמה בישראל. שר הפנים משה ארבל הכחיש את טענות הנשיא.

אומן (צילום: shutterstock)אומן (צילום: shutterstock)

שני ביקורים תיירותיים השבוע בישראל. האחד של ראש העיר ניו יורק שאמר בנתבג כי העם היהודי הוא ידיד אמת של ארצות הברית. ומזכל ארגון התיירות של האום העניק תעודה לראש מועצת כפר כמא הצ'רקסי על זכייתו בתחרות של הארגון.

כפר כמאכפר כמא

ישראייר הציגה השבוע תוצאות שיא לרבעון השני ולמחצית הראשונה של 2023, עם המשך מגמת צמיחה בכל הפרמטרים. בחברה מצפים לתוצאות חזקות גם ברבעון השלישי של 2023.

מטוס ישראיירמטוס ישראייר

בינתיים נרשמו גידול של 24.4% בהכנסות ל-104.7 מיליון דולר; קפיצה של 25% ברווחיות הגולמית וזינוק של פי 4 ברווח התפעולי. בתוך כך החברה הודיעה השבוע על הכפלת מספר הטיסות לשארם א-שייח' בעקבות ההצלחה הגדולה.

התיירת הממלאת (שימוש לפי סעיף 27א' לחוק הרשתות החברתיות)התיירת הממלאת (שימוש לפי סעיף 27א' לחוק הרשתות החברתיות)

פיצוץ האוכלוסין התיירותי מביא גם לכמה תמונות משעשעות באוגוסט הזה. בפריז נתפסו השבוע שני גברים שנרדמו במגדל אייפל וישנו שם התעוררו – רק למחרת. הם נלקחו לחקירה ושוחררו. וברומא נתפסה איזה ממלאת בקבוק מים ממזרקת טראווי המפורסמת מה שממש אסור על פי חוק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייראוקראינהרומאפריזפתאלהסיכום השבועי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: