אא

37 ימים, 18 אלף שעות עבודה ו-8,000 מטרים של עור: מתיחת הפנים של מטוסי Emirates

אחרי שסיימו את מתיחת הפנים למטוס הראשון של אמירייטס מדגם בואינג 777, הוא ימריא לז'נבה עם המחלקות המעודכנות (וגם אחת חדשה), העיצוב החדש והשיפורים המפנקים. זה כל מה שתראו בפנים

מחלקת העסקים המשודרגת (צילום: EMIRATES) מחלקת העסקים המשודרגת (צילום: EMIRATES)

טיסה EK83 של אמירייטס הממריאה לז'נבה היום (7.8) בשעה 14:30 על פי שעון דובאי, נראית על פניו כמו עוד טיסה רגילה במטוס הבואינג 777. אבל בתוך המטוס - עולם חדש לגמרי.

בתום 37 ימי עבודה ו-18 אלף שעות שהושקעו בכך (4 ימים מוקדם מהתכנון), המטוס עבר מתיחת פנים עם מושבי מחלקת עסקים חדשים והצבתה של מחלקת פרימיום שלא היתה קיימת במטוס זה קודם לכן.

מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה (צילום: EMIRATES)מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה (צילום: EMIRATES)

מטוס הבואינג 777 של אמירייטס נכנס לשיפוץ בתחילת יולי, כאשר במרכז השיפוץ כאמור - הקמת מחלקת פרימיום אקונומי חדשה ובה 24 מושבים בשלוש שורות, בפריסה של 2-4-2.

מושבי העור עוצבו בצבע קרם עם גימורי עץ. רווח הרגליים עומד על כמטר. רוחב המושבים 49.5 ס"מ והטיית המושב 20 ס"מ (8 אינץ'). למשענות הראש שישה מצבים שונים.

צילום: EMIRATESצילום: EMIRATES

ומה בביזנס?

מחלקת העסקים החדשה של Emirates 777 נצבעה מחדש. העיצוב הקליל והאוורירי המוכר לנוסעי מטוסי ה-A380 של אמירייטס עם הגימורים בצבע שמפניה והעץ הבהיר יושמו גם כאן.

במחלקת העסקים המחודשת 38 מושבים בתצורת 1-2-1. כל מושב ארגונומי ברוחב 52 ס"מ הופך למיטה שטוחה באורך שני מטרים. המושב כולל גם משענת ראש מרופדת. לכל נוסע גישה ישירה למעבר. כל מושב כולל מיני בר אישי, שולחן אוכל או עבודה, שקעי טעינה מרובים למכשירים אישיים ועוד.

מחלקת העסקים המשופצת (צילום: EMIRATES)מחלקת העסקים המשופצת (צילום: EMIRATES)

גודל מסך ה-HD האישי של כל נוסע הוא 23 אינץ', מהגדולים שבחברות התעופה. מערכת הבידור היא ICE זוכת הפרסים של אמירייטס.

מחלקת העסקים במטוס המחודש תכלול גם בר חטיפים קטן בו יוצעו כיבוד ושתייה במהלך הטיסה.

מערכת הבידור במבט ממחלקת העסקים (צילום: EMIRATES)מערכת הבידור במבט ממחלקת העסקים (צילום: EMIRATES)

מחלקת התיירים במטוס המחודש כוללת 256 מושבים בצבעי אפור-כחול המעוצבים בצורה ארגונומית עם משענות ראש מעור מלא ולוחות צד לתמיכה.

מטוס זה הוא הראשון שעובר את ההתאמה והחידוש, מבין 80 מטוסי בואינג 777 של אמירייטס בפרויקט השיפוץ שעלותו שלושה מיליארד דולר.

בנוסף לז'נבה, חברת התעופה תפרוס בשבועות הקרובים את מטוסי הבואינג 777 המשודרגים גם בקווים לטוקיו ולבריסל, ויעדים נוספים בהמשך.

בחידוש המטוס נעשה שימוש ב-330 מ"ר של שטיחים, 340 יריעות למינציה, 8,000 מטרים של עור למחלקות היוקרה ו-800 מטרים של בד למחלקת התיירים. בשיפוץ נעשה שימוש ב-300 ליטרים של צבע.

מבחוץ לא תבחינו בכלום. 777 של אמירייטס (צילום: סיון פרג')מבחוץ לא תבחינו בכלום. 777 של אמירייטס (צילום: סיון פרג')

נזכיר כי אמירייטס, המיוצגת בישראל על ידי "אופן סקיי" בשלב זה לא טסה לישראל. לעומת זאת החברה השותפה Fly Dubai מבצעת מספר רב של טיסות יומיות בקו תל אביב-דובאי. הבוקר פרסמנו כי נמל הבית של אמירייטס, DXB בדובאי, שבר במחצית הראשונה של 2024 את מספר הנוסעים שעברו בו.

אתמול (6.8) נחת בנתב"ג מטוס מדגם דומה של החברה הגדולה הנוספת מאיחוד האמירויות, החברה הלאומית אתיחאד, שהגיעה לנתב"ג עם מטוס ה-BOEING 777-300ER העצום שלה, וגם בו יותר מ-300 מושבים במחלקות השונות. מדובר במטוס הבואינג הגדול ביותר של החברה ומהגדולים הפעילים בכלל חברות התעופה.

סר טים קלארק, נשיא Emirates Airline: "אמירייטס ממשיכה לקיים את המחויבות שלנו לספק חוויה שאין כמותה עם הצגת הבואינג 777 העדכני. תא הנוסעים במחלקת העסקים מציע תחושה של בלעדיות ופרטיות, בתוספת לחבילת המוצרים שלנו. בתוספת מטוסי הבואינג 777 וה-AIRBUS A380 המחודשים הלקוחות יזכו לחוויות הטובות ביותר בשמיים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסבואינג 777777Emirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: